Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] WYŁACZA SIĘ TURBO PODCZAS TRZYMANIA NA OBROTACH 3-4tyś

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] WYŁACZA SIĘ TURBO PODCZAS TRZYMANIA NA OBROTACH 3-4tyś

    404 Not Found
    404 Not Found
    404 Not Found
    skany zapożyczone z "innego" forum

  • #2
    [O1] WYŁACZA SIĘ TURBO PODCZAS TRZYMANIA NA OBROTACH 3-4tyś

    Witam!
    Mam problem następujący...
    Po zakupie samochodu zamówiłem u mechanika filtry + olej + rozrząd
    Pojechałem, mechanik powymieniał co miał powymieniać i kazał mi się przejechać...
    I już zaczęły się problemy... tzn jak schodzi z obrotów powyżej 2tyś jest normalnie ten "syk" a do tego doszedł niepokojący mnie "tukot?" nie wiem jak to nazwać...
    Podpiął pod komputer i nie wykazał żadnych błędów...
    Po ok tygodniu czasu chciałem przeszarżować i ostro ruszyłem.. 1,2,3,... i turbina się wyłączyła.
    Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu działa z powrotem.
    Mechanik wyciął mi katalizator i powiedział że teraz będzie ok.
    Po czym wyjechałem i znów 1,2,3,4... zonk straciła moc i jechała ja moja była fabia SDI
    Wyjeżdżając na autostradę rozpędziłem się i przy 150km/h bodajże przy 4tyś obrotów wyłączyła się turbina znów...
    Nie wiem co robić już z tym mam. Jeśli wie ktoś o co może chodzić to bardzo proszę o pomoc...
    MOJA (była) PEREŁKA
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

    Komentarz


    • #3
      domisnis, ja bym zaczął od czyszczenia turbawki ale niech się mądrzejsi odemnie wypowiedzą.
      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

      Komentarz


      • #4
        Mechec wyciągnął ten katalizator i był strasznie zasyfiony i myślałem że tubro się przeczyści samo jak będzie miało wolną drogę
        MOJA (była) PEREŁKA
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez domisnis
          myślałem że tubro się przeczyści samo jak będzie miało wolną drogę
          no to nie takie proste, poszukaj haseł: mieszek , kierownice brudne , n75 i przepływka
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz


          • #6
            domisnis, Zmien znachora :idea: Bo szkoda pieniazkow.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              o rany nie znam się ehh

              [ Dodano: Nie 16 Lis, 08 18:19 ]
              co racja to racja... i tak zrobię...
              a znacie jakiś znachorów w Krakowie dobrych i godnych polecenia ?
              MOJA (była) PEREŁKA
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

              Komentarz


              • #8
                Trzeba zrobić logi dynamiczne - znajdź kogoś z Laptopem i VAG-iem - może jakiś formuowicz z Karaka Ci pomoże .. zrobicie logi. Wygląda na to że turbo ładuje za wysoko i łapiesz tryb awaryjny. Trzeba sprawdzić ciśnienie doładowania .
                Albo brudne kierownice przy turbo albo zaworek N75 - stawiam na kierownice. Było o tym wielokrotnie na każdym forum TDI.

                Tu dorzucam Ci link do forum Passata gdzie pokazano czyszczenie turbo polecam poczytać :

                Nie znaleziono - Volkswagen Passat
                TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
                DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
                Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
                Brodnica kujawsko-pomorskie

                Komentarz


                • #9
                  dopadalo mnie cos podobnego typowy notlauf - zapieczone kierwoniczki - na tyle lekko ze rozruszalem to reką troche ciezko szlo ale pomoglo
                  octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

                  Komentarz


                  • #10
                    pojadę w tym tyg do mego znachora i przekaże mu to i może to rozkręci i zobaczy na to bo ja się ku*** niestety nie znam na tym :/
                    dziękuję za wskazówki

                    [ Dodano: Nie 30 Lis, 08 10:40 ]
                    Witam,
                    jestem po czyszczeniu turbinki i była strasznie zapchana. Jak na razie jest ok
                    MOJA (była) PEREŁKA
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X